Betalen met je VIOS Clubpas in de VIOS kantine
Met deze VIOS Clubpas is het mogelijk om te betalen in de VIOS kantine. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. Afrekenen aan de bar kan op twee manieren:
- Met de VIOS Clubpas.
- Contant.
Hoe werkt het betalen met de VIOS Clubpas?
Voor de administratieve afhandeling heeft VIOS een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de centrale administratie van deze betaalfunctie. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan derden verstrekt.
Bij een betaling met je VIOS Clubpas heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de VIOS Clubpas door de kaartlezer van de kassa gehaald, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de pas staat kan de betaling worden omgezet in een contante betaling.
Hoe kan ik saldo op mijn VIOS Clubpas laden?
Dat kan in de kantine met contant geld bij de kantinebeheerders of via internet (iDEAL). Om je Clubpas via internet op te laden ga je naar www.viosvaassen.nl, Club, Clubpas.
Hier log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig, die je in een aparte mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal € 20,- en maximaal € 200,- zijn. Contant is het wel mogelijk lagere bedragen op te waarderen. Saldo wat op de Clubpas staat zal alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap.
Hoe weet ik wat m’n actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo getoond. De vrijwilliger achter de bar kan ook het saldo voor je opvragen via de kassa. Een andere mogelijkheid is inloggen via www.viosvaassen.nl, Club, Clubpas. Op deze site kun je het saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen door middel van iDEAL.
Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
In dit geval is het e-mail adres niet bekend bij VIOS. Geef dit dan alsnog door via secretaris@viosvaassen.nl.
Wat te doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubpas zo snel mogelijk via de site. Het saldo blijft wel gewoon op de server staan en gaat dus niet verloren.
Nieuwe pas, nieuwe leden en opzeggingen?
Een nieuwe pas kan aangevraagd worden bij secretaris@viosvaassen.nl. De kosten hiervoor bedragen € 5,- (bij vervanging).
Een nieuw VIOS lid ontvangt automatisch een gratis VIOS Clubpas binnen enkele weken na inschrijving.
Bij opzegging als lid van VIOS (eens per jaar, uiterlijk voor 31 mei) dient de pas te worden ingeleverd via leider/trainer bij de Secretaris. Het saldo kan na beëindiging van het lidmaatschap worden teruggestort.
Hoe kan ik saldo op mijn VIOS Clubpas laden?
Dat kan in de kantine met contant geld bij de kantinebeheerders of via internet (iDEAL). Om je Clubpas via internet op te laden klik je op: http://www.lecredit.nl/.
Via mail heb je mogelijk een wachtwoord en inlogcode ontvangen. Deze is ook zelf aan te vragen via dezelfde link.