19 spelers ook volgend seizoen actief bij VIOS

De selectie van VIOS blijft het seizoen 2024-2025 voor een groot deel in tact. Maar liefst 19 spelers hebben toegezegd ook volgend jaar in het geel-zwarte shirt uit te komen.

Trainers Thomas Prins en Jelle Pol, die volgend seizoen aan het roer staan, hebben dan in ieder geval de beschikking over Maurits Visch, Stef Koldenhof, Mathijs Meijer, Lennon van der Linde, Danny Machielsen, Richard van Beek, Mehmet Ali Akalin, Joas Pol, Julian Smit, Rein van Wijngeeren, Kristiaan Bax, Jaron Dijksterhuis, Levi Tuasela, Noah Tuasela, Ozan Borlu, Thomas Klink, Ruben Mensink, Abel Tuasela, Robin de Vries.

VIOS is enorm blij met deze toezeggingen. Met de overige spelers voert de Technische Commissie nog gesprekken.

DEEL DIT ARTIKEL

NIEUWS

Voetbalclinic2

Meiden voetbalclinic VIOS groot succes

Op maandag 11 mei organiseerde VIOS een voetbalclinic speciaal voor meiden van 6 tot 16 jaar. Er deden bijna 80 meiden mee. De training werd verzorgd door vier speelsters die