Après-Ski feest verzet naar 11 maart

Beste leden,

We hebben weer het geluk niet mee zitten. VIOS Vaassen 1 stond te popelen om er een mooie wedstrijd en feest van te maken, maar de sneeuw weet het feestje te verpesten. Om die reden heeft de organisatie van het Après-ski feest besloten het feest te verplaatsen naar 11 maart, want wat is nou een feest zonder een wedstrijd?

Wij willen daarom iedereen uitnodigen; leden en niet leden, jong en oud, om met zijn allen op 11 februari er een leuk feest van te maken!! De kantine van VIOS Vaassen zal voor die dag omgetoverd worden in een heuse Après-ski bar met muziek verzorgd door DJ Davy. In de rust kunt u een heerlijk rookworstje of een schnitzel scoren om de honger te stillen en na de wedstrijd kunt u zich opwarmen in kantine met een heerlijke warme chocolademelk (met rum), schnaps, een pull bier of één van de vele andere keuzes.

De 1e selectie van VIOS Vaassen hoopt u 11 maart te zien op Sportpark de Kouwenaar,

De organisatie van het Après-Ski feest

DEEL DIT ARTIKEL

NIEUWS

Voetbalclinic2

Meiden voetbalclinic VIOS groot succes

Op maandag 11 mei organiseerde VIOS een voetbalclinic speciaal voor meiden van 6 tot 16 jaar. Er deden bijna 80 meiden mee. De training werd verzorgd door vier speelsters die