De dinsdagmiddagploeg heeft weer een mooi karweitje er op zitten.
Ze hebben de oude vlaggenmasten van de BAM ( Ronald ) weer nieuw leven ingeblazen.
Mannen, geweldig goed werk geleverd, op naar de volgende klus.

VIOS verzuimt dominantie te verzilveren en verliest vanaf de stip van s.v. O.S.S.
De eerste ronde van de nacompetitie om promotie naar de tweede klasse is voor VIOS direct het eindstation gebleken. De Brabantse bezoekers kregen lange tijd geen poot aan de Vaassense







