Op de afgelopen ledenvergadering is met de aanwezige leden besproken en goedgekeurd om de contributie met ingang van seizoen 2022 – 2023 met drie procent te verhogen. Het houdt in dat de verhoging geldt vanaf augustus. De contributie-inning van de drie procent over de maanden augustus, september en oktober zal uitgesmeerd worden over de resterende maanden. De nieuwe contributiebedragen op basis van de drie procent verhoging kunt u vanaf volgende week vinden op onze site.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de penningmeester, Jesse de Vlugt (06 – 11 64 56 89)

VIOS verzuimt dominantie te verzilveren en verliest vanaf de stip van s.v. O.S.S.
De eerste ronde van de nacompetitie om promotie naar de tweede klasse is voor VIOS direct het eindstation gebleken. De Brabantse bezoekers kregen lange tijd geen poot aan de Vaassense






