Zaterdag 14 Oktober vond het eerste mini-pupillentoernooi van het nieuwe seizoen plaats bij C.S.V. Vios. Eens in de maand vind het toernooi, dat door diverse buurtverenigingen om de beurt georganiseerd word, plaats. Deelnemende verenigingen waren SV Vaassen, VV Emst, VV Heerde, SV Wissel en CSV Vios. De kids hadden veel plezier en ook de zon was aanwezig. VV Heerde pakte de eerste plaats en mag zich tot volgende editie de kampioen van de regio noemen.

VIOS verzuimt dominantie te verzilveren en verliest vanaf de stip van s.v. O.S.S.
De eerste ronde van de nacompetitie om promotie naar de tweede klasse is voor VIOS direct het eindstation gebleken. De Brabantse bezoekers kregen lange tijd geen poot aan de Vaassense






