Nieuws

Nederland – Argentinië in de kantine!

Vrijdag is de kantine weer geopend om voetbal te kijken. De spannende kwartfinale NL tegen Argentinië. De wedstrijd begint om 20.00 uur. WK actie …. alle snacks 1,75 Iedereen is

Contributie

Op de afgelopen ledenvergadering is met de aanwezige leden besproken en goedgekeurd om de contributie met ingang van seizoen 2022 – 2023 met drie procent te verhogen. Het houdt in

2 oefenwedstrijden Vios 1 in december

Vios 1 speelt as zaterdag 3-12-22 thuis om 12 uur een oefenwedstrijd tegen VHK En op zaterdag 17-12-22 speelt Vios 1 een oefenwedstrijd thuis tegen Prins Bernhard , om 14.30

Vios krijgt in derby niet wat het verdient

Alle ingrediënten waren aanwezig voor een echte gemeentelijke derby tussen v.v. Oene 1 en c.s.v. Vios; vuurwerk, jeugdleden met vlaggen en een dweilorkest. De wedstrijd was verplaatst naar 17.00 uur